Bankunk folyamatosan dolgozik az akadálymentesítés fejlesztésén, célunk, hogy a fogyatékossággal élő ügyfeleink a többi ügyféllel azonos minőségű, de speciális igényeikhez igazodó kiszolgálásban részesüljenek.

Törekszünk arra, hogy 2020-ig a Merkantil Bank Zrt. méretének, tevékenysége jellegének megfelelően, a szolgáltatások terén a jelenleg is elérhető csatornákon keresztül teljes körűen akadálymentesek, elérhetőek legyünk a fogyatékossággal élő ügyfelek számára is.

Törekedtünk arra, hogy a bank mind jobban megismerje a fogyatékkal élő ügyfeleink igényeit, elvárásait.

Jelenleg elért eredményeink a speciális kiszolgálás fejlesztése terén:

  • Fiókunkban biztosítjuk a fogyatékos ügyfelek színvonalas ügyintézését. Az ügyfélhívón elhelyezett dedikált menüponttal biztosítjuk a kerekes székes ügyfelek hívószámhoz jutását.
  • Lehetőség és igény szerint külön tárgyalót biztosítunk.
  • A fogyatékos ügyfél kérésére személyes kapcsolattartót biztosítunk, aki az ügyfél speciális helyzetét ismeri.
  • Biztosítjuk annak lehetőségét, hogy a látássérült ügyfél vakvezető kutyával együtt közlekedhessen a bankfiókban.
  • A fogyatékos ügyfelek a bankfiók tevékenységi körébe tartozó bármely témában egyeztethetnek előre időpontot.


Szolgáltatásaink elérhetősége itt tölthető le.


A nemzetgazdasági miniszter 22/2016. (VI. 29.) NGM rendelete alapján elkészült, a fogyatékos személyek pénzügyi szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférését megteremtő stratégiánk itt tölthető le.